Friday, July 01, 2005

Nära lösningen.... eller upplösningen!!!

Livets mening är det problem som förbryllat människan i årtusenden.
Detta problem har aldrig blivit löst.
Det är nog ett av de äldsta problemen som än idag står utan lösning.
Men är det ett problem?! Är det inte bara en lösning?!

I hela mitt liv har jag sprungit fram i en jävla fart, jag har erfarit mer under min 27 år än vad många gör under hela sitt liv. Det jag har erfarit har ofta varit av ondo eller negativt, men jag gräver inte ner mig för det.
Jag bär mina erfarenheter med huvudet högt. Det som borde ha knäckt stärkte mig bara. Den jag är idag är den jag är.......

Varför haka upp sig på petitesser? Varför skapa problem som inte ska vara problem? Varför all dessa problem?

Varför skapa problemen innan de uppstår?, och varför låta de hindra oss på vår väg? Vet du meningen med livet.... så VARSÅGOD!!!!!!

Lösningen är nära nu......
Upplösningen är nära nu.......
Det stannar och slutar med mig......
Jag har kommit i mål!!!!!!!!

2 Comments:

Blogger andthenitwasme said...

Jag är stolt över dig gumman, mitt första barnbarn...
inte fick du den klokhet du äger av mig eller din mamma, tyvärr... men jag är så glad att du är den du är..
Lycka till med resten av ditt liv!!
kram
MORMOR

1:20 PM  
Blogger emma said...

hej hej jennie!
kolla på min sida!
graaaattiisss
vi älskar och saknar dig!//lilla syster

7:16 PM  

Post a Comment

<< Home