Friday, September 09, 2005

Mångalen...



















Månen är magisk...
Månsken är mystiskt...
Den befaller djuret i oss,
får vårt blod att koka
och vår själ att darra.

Ögonen söker långt bortom det som är synligt.
Tittar djupt in din själ efter något att förtära.
Glöden som lyser i mina ögon är min lust som brinner.....

Djuret har vaknat...
Det hungrar...
Instinkten tar över,
jagar efter tilfredställelse...

Hett och blodfyllt,
doft av spända lemmar.
Aptitretande.....
Hungern river i min kropp.

Vittringen får mina näsborrar att vidgas.
Bytet är nära, för nära.

Det roliga i jakten har startat.
Leken har börjat.
Stryker min kropp mot din, retas...mrrr.
Närgången, mycket närgången.
Hugger efter mig.
Mrrrr... morrar lågt, visar tänder.
NÄrmar mig sakta, stryker mig mot din kropp,
retas... nafsar dig i örat.
Mrrrrr... du morrar och hugger.

Kastar mig över dig,
sätter mina klor i ditt skinn.
Biter i nacken...
Vi rullar runt i ett inferno domderat av lusta.
En lusta som söker mättnad.

Oväsendet får var fågel att flyga sin kos.

River och sliter..
Vi biter och klöser...
Kommer djupare in i varandra...
Slåss så mäktigt vi kan prestera...
Slåss..... tills blodet rinner...
Under ett täcke av månens svala sken somnar vi...
Uttröttade och orklösa...
Mätta....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home