Tuesday, July 05, 2005

Inget Göteborg...
Jag ska till Scotland, fatta!! Jag ska till SCOTLAND!

Det är något jag har velat göra sedan jag fyllde 19 och nu har jag äntligen bestämt mig. Nu ska jag dit och jobba...... och upptäcka de underbara Högländerna.

Får ni en chock?!

En viss P(erson) som hade snurrat igång en hel livstid med mig slutade plötsligt att snurra....
Jag vet inte om han blev yr eller om alkoholen gick ur kroppen, men han tvekade iaf helt plötsligt. Så nu har Kräftan (jag) dragit sig inom skalet igen och klorna bara väntar på att få attackera.



Man ska aldrig tveka när det gäller mig för då springer jag bara förbi, och om du aldrig kommer i mål bekommer mig inte.
När det gäller mitt liv så ser jag till att ta mig själv över mållinjen först och främst och jag skiter totalt i lagkamrater som inte ger allt för att vinna.
Och om mina lagkamrater vill så gärna lägga krokben på sig själva så får de fan ta sig upp själva oxå.... så det så!



Har jag väl fatta ett beslut så står jag oxå fast vid det. Varför???! Jo, om jag inte hade varit säker på min sak så skulle jag aldrig ha fattat beslutet från början......

1 Comments:

Blogger andthenitwasme said...

Dj-la Göteborg!!
Inte är det väl konstigt om man ibland tror att dom har rätt, vissa feminister... i det dom påstår om vissa varelser..
Fy attan!!
Vässa taggarna OCH klorna och inse
att DU ÄR värd BÄTTRE!!!!

Tyvärr vet jag att det finns den här sorten av de 'små liven' även i Skottland.. Sååå..

Take care my dear nieta
grandma

10:31 AM  

Post a Comment

<< Home