Tuesday, July 05, 2005

Missvisande leende?

Du närmar dig och leendet jag får sträcker sig upp till öronen....
Du hälsar artigt men stannar kvar....
Du pratar om allmänna ting....
Vad är det du vill säga?
Du står och stampar, du vill inte gå in...
Varför?

Prata ur skägget!

Tycker inte om människor som velar....
Tycker inte om människor som tvekar....

Ena dagen är du helt omvänd, du vill inte, det går för fort, och vi känner inte varandra....
Nu ser du ut som att du vill igen....
Om du vill säga något så säg det....

Men det spelar egentligen ingen roll ändå...
Jag har vänt alla taggarna utåt....
Tro inte för en sekund att det går att leka med mig....

Tro inte att det blir bra igen!!!!!

2 Comments:

Blogger emma said...

hej hej älskadeee syster! miss you soo mutch!! blev lite tår ögd när jag läste det du skrivit.. men men vi finns här för dig! i just want to have our littel sis home rihgt now...!
i miss her soo mutch too!
ska ringa dig senare idag eller imorrn... alberto och hans mamma kom hit idag o dom ska sova över så ska ner nu o prata lite med alla!
juste du fick en parfym av alberto som present....
vi hörs och ses snart hoppas jag!
pussar & kramar /lilla syster

12:55 AM  
Blogger andthenitwasme said...

Allting har ett syfte...
Vem sa det??
DU!!!

Inga problem, bara problemlösningar!!

Tänk på det du, gumman!

Din mormor

5:39 PM  

Post a Comment

<< Home