Monday, December 05, 2005

I´m perfect...

!If you whisper it, they´ll believe it!"
Så sant som är sagt.... En jobbar kompis till mig hade häromdagen skrivit ut "Murphy´s law" på några hundra sidor. Roligt vi hade den kvällen då!!!! Allting som vi gjorde, som hände och som skulle göras hittade vi ju såklart olika lagar till. Inte kanske de mest effektiva arbetsdagen direkt men skoj hade vi i alla fall.

Vi hade oxå en debatt om Rinkeby-svenska, om det är ett språk eller bara slang.... Jag sa att slang kan man ju faktiskt förstå till viss del, men Rinkeby-svenska förstår man inte om man inte pratar det själv... "Checka in shorda, hon har tschock nice tizz yaou!" Mina kollegor glodde på mig som om jag var från Mars när jag sa det där... "vad fan sa du??" frågade Göran. "ja det betyder : Kolla in bruden hon har skitsnygg rumpa asså!" Efter många skratt fårn deras sida när jag fortsatte prata RS med dem så kom de fram till att det är nog ett språk ändå.... Hahahahahaha!!!!!!!

Mitt nya motto;

I´m nobody................nobody´s perfect.............. therefore I´m perfect!!!!!! Hahahaha

Ska gitta nu bre!!!!